piątek, 26 lutego 2016

BEGINNING


Witajcie kochani! Jestem Emilka i mam 17 lat. Chodzę do szkoły średniej w Łukowie w województwie Lubelskim. Tu też mieszkam i wychowuje się od urodzenia razem z dwójką starszych sióstr. Od 2 lat siedzę blogi innych blogerek, które są fenomenalne w tym co robią - dają motywację i mnóstwo inspiracji oraz znakomitych rad. Stąd też i ja zapragnęłam być jedną z nich. Jestem pełna entuzjazmu i zapału do działania by cała moją energię i rady przekazać Wam! Mam nadzieję że mój blog i posty, które już dla Was szykuję wpadną Wam w oko i zechcecie ze mną zostać na dłużej ^^ Znajdziecie mnie również na instagramie https://www.instagram.com/miss_emilyes/

 Ściskam mocno i do następnego :)

1 komentarz:

  1. No bedę odwiedzał Twojego bloga;) Ja tez nie dawno zaczałem;)
    Pozdrawiam. \
    Ładne foto;)

    To ja: szanujwspomnienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń