piątek, 4 marca 2016

ULUBIEŃCY MIESIĄCA


Witajcie! Dzisiaj przychodzę do Was by przedstawić Wam mój ulubiony duet tego miesiąca, który podbił moje serce, a mówię tu o kosmetykach z firmy Avon. Ogólnie mówiąc firma ta jest jedną z tańszych firm kosmetycznych, ale bardzo dobrych jakościowo. Zwykle zamawiam tam kosmetyki do ciała czyli żele pod prysznic, które świetnie nawilżają skórę oraz mgiełki, które noszę zawszę w torbie. Tym razem odważyłam się, zaryzykowałam i zakupiłam perfumy oraz balsam do ciała Perceive, których cena jest bardzo niska bo ok. 26 zł za oba produkty. Zapach perfum jest fenomenalny, nawet nie potrafię go konkretnie określić, trzeba go po prostu poczuć. Ale balsam to jest mój największy ulubieniec z tego zestawu (chodź nie lubię balsamów tak ten pokochałam)! Ma dużą pojemność, świetnie nawilża skórę co jest ogromnym plusem i dodatkowo ten zapach ^^ Mimo iż produkty mają tą samą nazwę, która wskazuje, że powinny mieć identyczny zapach (tak też zapewniała mnie pani konsultantka) ale tak nie jest. Perfumy pachną bardzo intensywnie, a balsam bardzo kobieco i delikatnie, czyli tak jak lubię! Jestem pewna, że będę częściej kupować produkty tej marki zarówno do pielęgnacji ciała, jak i perfum.
Do miłego zobaczenia :*



                   INSTAGRAM: https://www.instagram.com/miss_emilyes/

3 komentarze:

  1. Dziękuję Ci bardzo za tak ciepłe i miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiły mnie te perfumy, muszą mieć piękny zapach! Ładny wygląd bloga :)
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te perfumy ;) obserwuję http://karolajn-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń