niedziela, 6 marca 2016

STYLIZACJA Z GOLFEM


Dzisiaj przygotowałam dla Was stylizacje, w której główna rolę gra biały golf. W tym sezonie jest on nie odłączną rzeczą w kobiecej szafie. Pasuje niemal, że do wszystkiego czy założymy go do spodni, czy do spodnicy i tak bedzie prezentował się idealnie. Ja również postanowiłam zainwestować się w tę część garderoby.W sklepach stacjonarnych nic interesujacego nie znalazłam więc wybrałam się do lumpeksu, tam zawsze mozemy znaleźć coś nie powtarzalnego. Dopasowałam do niego krótkie szorty oraz piękną kolię. Jestem totalnie zakochana w tego typu połączeniach ^^

            Szorty - River Island (ścięte z długości)
            Golf - Lumpeks
            Naszyjnk - H&M
            Pomadka - Golden Rose

4 komentarze:

  1. Uwielbiam golfy!:)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja :D Jaki cudny naszyjnik *.*

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja :) Muszę przekonać się do golfów :)
    anjaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń