niedziela, 13 marca 2016

BIŻUTERIA, CZYLI COŚ KOBIECEGO


Dzisiaj przychodzę do Was z postem o biżuterii, którą uwielbiam. Nie wyobrażam sobie żeby wyjść gdzieś bez założenia nawet bardzo delikatnego akcesoria z mojej szkatułki. Biżuteria służy głowie do tego aby podkreślić nasze walory kobiecości. Możemy nią się bawić na różne sposoby. Każda kreacja może wyglądać zupełnie inaczej ze względu na to czy założymy delikatne lub też pokaźne dodatki. Ja oczywiście stawiam na minimalizm i subtelność w wyborze biżuterii. Zaprezentuje Wam moją ulubioną biżuterię, które noszę non stop. 
Do następnego :)

  Bransoletki 


                                                                  Naszyjniki



Zegarki


                                                                   Kolczyki


Zapraszam Was serdecznie na mojego INSTAGRAMA https://www.instagram.com/miss_emilyes/

5 komentarzy:

  1. Śliczna biżuteria :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super kolekcja, zegarki podobają mi się najbardziej :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super biżuteria :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękna biżuteria!

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń