sobota, 12 marca 2016

KLASYCZNA STYLIZACJA

Hi ! Dzisiaj przygotowałam dla Was nową stylizację klasyczną i standardową, która z pewnością sprawdzi się na spotkaniach z przyjaciółmi, zakupach czy też spotkaniach rodzinnych. Nie wiem jak Wy ale ja zawsze stawiam na wygodę. W dzisiejszym looku zostawiłam klasyczne, czarne, obcisłe rurki (które z pewnością posiada każdą kobieta w swojej szafie) z szarym, bawełniany sweterkiem, który przy rękawach posiada ozdobne, srebrne i minimalne łańcuchy, które dodają elegancji całości. Jednak ja jestem osobą która się nie rusza nigdzie bez biżuterii i tak też nie mogło jej zabraknąć w tej stylizacji. Mam nadzieję, że look się Wam spodoba i dajcie znać w komentarzach.
Do następnego!



Spodnie - Bershka 
Sweterek - Mohito
Zegarek - Cropp 

2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ta stylizacja <3 Sama lubię klasyczne stylizacje :) obserwuje
    http://karolajn-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja *_*
    Zegarek jest genialny

    Co powiesz na obs za obs ?- zacznij a ja się zrewanżuję

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń