poniedziałek, 29 lutego 2016

MAKE-UP


Hi! Dzisiaj przedstawię Wam moje kosmetyki, którymi wykonuję swój codzienny makijaż. Nie są to kosmetyki z wyższych półek, lecz są to produkty drogeryjne, które są łatwo dostępne w stacjonarnych drogeriach, do których dostęp ma każda z Nas. Ja swój makijaż rozpoczęłam bardzo wcześnie, bo już w pierwszej klasie gimnazjum, ponieważ w tym okresie rozpoczął mi się trądzik młodzieńczy, czego w tamtym czasie się bardzo wstydziłam jako dziecko. Wiem popełniłam ogromny błąd, którego do tej pory bardzo żałuję. Jednak chce Wam pokazać kosmetyki, które fenomenalnie się u mnie sprawdzają i są dobrej jakości ^^

                                      Max Factor Skin Luminizer Foundation (47 Nude)

Na początek może podkład, który jest moim zdaniem najlepszy by ukryć moich niespodziewanych nieprzyjaciół na buzi. Świetnie kryje, nie zostawia smug  (pod warunkiem że rozprowadzamy go gąbeczką lub pędzlem do podkładu), pozostawiam na twarzy satynowe wykończenie i idealnie wpasowuje się w koloryt skóry. Produkt sam w sobie zawiera drabinki rozświetlające. Jest to produkt naprawdę godny polecenia.

                                             Rimmel Stay Matte  (005 Silky Beige)
                                       Pędzel Elite Models (dostępny w Rossmannie)

Dość kultowym i popularnym produktem jest puder z Rimmela, polecamy przez blogerki, youtuberki, ale także i przeze mnie. Producent zapewnia ze utrzymuje się na twarzy przez 5h co potwierdzam pomimo, że mam cerę tłustą i większość produktów się u mnie nie sprawdza, tak ten idealnie pełni swoją rolę - matuje i utrwala cały makijaż.

                                       Golden Rose Eyebrown Powder (nr 104)

Cień do brwi jest to mój hit, który odkryłam w ostatnim czasie i sprawdza się niesamowicie świetnie. Z początku myślałam, że skoro jest to cień to z pewnością jest to łatwo zetrzeć palcem i już nic po nim nie zostanie. Jednak ku mojemu zaskoczeniu produkt jest długotrwały i się nie ściera z czego jestem zadowolona. Weźmy pod uwagę, że kosmetyk daje świetne wykończenie, wygląd opakowania, które jest eleganckie, a także cenę, która jest bardzo niska ok. 14 zł co jeszcze bardziej zachęca do przetestowania.






































                                      Rimmel London Extreme Black Wonder'full

Lepszej maskary nie mogłabym sobie wymarzyć ^^ Dlaczego? Uwielbiam ją za szczoteczkę, która dobrze rozczesuje rzęsy i ich nie skleja oraz jest długotrwała i się nie kruszy. Jest moim faworytem <3

                                   W7 Hollywood zestaw do konturowania twarzy

Ten produkt jak widać na załączonym zdjęciu używałam z wielką przyjemnością, bo precyzyjnie podkreśla kontury naszej buzi. Zarówno bronzer jak i rozświetlacz idealnie ze sobą współgrają ^^

                                    Golden Rose Matte Lipstick Crayon (nr 12 i 13)

I na sam koniec moje perełki, czyli matowe pomadki (których na co dzień nie noszę lecz na specjalne okazje). Są fenomenalne - długo się utrzymują (ale gdy coś zjemy to niestety już jej nie mamy, dlatego też zawsze noszę ja przy sobie, aby móc sobie nanieść poprawki), duża gama kolorystyczna, a także cena ok. 12zł, która jest zachęcająca do kupna.

Mam nadzieję, że post się Wam spodobał, dajcie znać w komentarzu i do następnego!
                  
                    INSTAGRAM: https://www.instagram.com/miss_emilyes/



3 komentarze:

  1. Mam ten sam pędzel :).

    ania-ania3.blogspto.com
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam tego samego pudru :)
    Jestem z niego bardzo zadowolona ;)

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Post ciekawy aczkolwiek osobiście nie lubię podkładów z MaxFactora.

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń